
Σχετικά με Εμάς
Χάρτης Υπηρεσιών

Πρώτα η
Υπηρεσία
Εμείς στην Medsure επιμένουμε στην παροχή υπηρεσιών πρώτης θέσης:
Ο μεσίτης, κάτοχος άδειας, θα μεταχειρίζεται τους πελάτες του δίκαια και με σεβασμό και θα σέβεται το απόρρητό τους.
Ο μεσίτης, θα ενεργήσει για να ενημερώσει τους πελάτες του σχετικά με τον τρόπο λήψης υπηρεσιών από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων των τρόπων επικοινωνίας, των εργάσιμων ημερών και των ωρών υποδοχής στο γραφείο του.
Ο μεσίτης, θα παρέχει την κατάλληλη ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη, εντός επτά εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αιτήματος του πελάτη, ζητώντας να προγραμματιστεί συνάντηση μαζί του ή να μιλήσει μαζί του.
Ο μεσίτης, θα διατηρεί αποτελεσματική και διαθέσιμη επικοινωνία με τους πελάτες του, θα παρέχει μια αρχική απάντηση σε κάθε ερώτημα και θα παρέχει απαντήσεις όσο το δυνατόν πιο σαφείς και αιτιολογημένες. Και όλα αυτά εντός δύο εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματος του πελάτη.
Ο ασφαλιστικός πράκτορας θα παρέχει ουσιαστική απάντηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος στο αίτημα ενός πελάτη να λάβει και να μεταφέρει ένα πιστοποιητικό ή έγγραφο, καθώς και να προωθήσει ένα αίτημα στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για την εκτέλεση μιας ενέργειας που σχετίζεται με το προϊόν, όλα αυτά χωρίς παρέκκλιση από άλλα σχετικές διατάξεις.
Ο ασφαλιστικός πράκτορας θα παράσχει οποιοδήποτε έγγραφο που σχετίζεται με τον πελάτη, το οποίο βρίσκεται στην κατοχή του από το νόμο, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώην πελάτη, εντός επτά εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματος του πελάτη.
Ο ασφαλιστικός πράκτορας θα παράσχει στον πελάτη που επικοινώνησε μαζί του σχετικά με μια απαίτηση, πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα του πελάτη και θα φέρει υπόψη του τις ενέργειες που έχει στη διάθεσή του στη διαδικασία επίλυσης της αξίωσης.
